1. خانه
  2. /
  3. برگزاری آموزش های تخصصی و کارگاهی HSE، ایمنی فرآیند، و عملیات های بهره برداری و نگهداری و تعمیرات
06 دی 1402

برگزاری آموزش های تخصصی و کارگاهی HSE، ایمنی فرآیند، و عملیات های بهره برداری و نگهداری و تعمیرات

برگزاری دوره های تخصصی HSE، ایمنی فرآیند، عملیات های بهره برداری و نگهداری و تعمیرات، خدمات فنی، آتش نشانی، مدیریت بحران و مدیریت شرایط اضطراری، سیستم مدیریت فرماندهی حادثه و .... در منطقه خاورمیانه و به ویژه کشور های عمان و قطر. 

این دوره های تخصصی در بزرگترین مراکز آموزش های تخصصی و کارگاهی در بنادر صحار و ام سعید و ...، از طریق مشارکت با همکاران بین المللی آیفکو، قابل طراحی و برگزاری می باشد. 

در این کارگاه های آموزشی، فراگیران ضمن آشنایی با الزامات و استاندارد های تخصصی هر یک از دوره ها، در محیطی کاملاً پویا و جذاب، و با بهره گیری از شبیه ساز ها و سیمولاتور های فرآیندی، الکتریکال، ابزار دقیق، آتش نشانی و ...، منطبق با سناریو های عملیاتی، نسبت به اجرای کارهای تیمی دوره اقدام می نمایند.

کلیه این دوره ها، با مدرسان بین المللی مورد تایید از مراجع بین المللی (و دارای سوابق و تجربیات عملیاتی در صنایع فرآیندی و تولیدی) برگزار و به فراگیران محترم، بعد از سپری نمودن آزمون ها، تست ها و سناریو های طراحی شده، گواهینامه های معتبر بین المللی (JOIFF Approved) اعطا خواهد گردید. 

در جریان این کارگاه های آموزشی، شرکت آریا ایمن فیدار با همکاری شرکای بین المللی خود، نسبت به هماهنگی بازدید از پلنت ها و مجتمع های فرایندی و تولیدی کشور های عمان و نیز قطر، و مرتبط با موضوع دوره نیز اقدام خواهد نمود. این بازدید های عملیاتی، با هدف به اشتراک گذاری تجربیات این مجتمع ها در موضوعات مختلف بهره برداری، نگهداری و تعمیرات، HSE و ایمنی فرآیند، منابع انسانی و آموزش و ... به تیم ایرانی و مرور Best Practice های مرتبط با هر یک از کارگاه های آموزشی هماهنگ می گردد. 

 

برای اطلاع از جزئیات و شرایط برگزاری هر یک از این دوره های تخصصی لطفا با ما در ارتباط باشید. 

نرم افزار PSMPro
Copyright © 2023 - تمامی حقوق برای شرکت آریا ایمن فیدار (آیفکو) محفوظ می باشد