1. خانه
  2. /
  3. پروژه مشاوره مهندسی مطالعات کاستی سنجی سیستم مدیریت ایمنی فرآیند (PSM) در شرکت مبین انرژی خلیج فارس

پروژه مشاوره مهندسی مطالعات کاستی سنجی سیستم مدیریت ایمنی فرآیند (PSM) در شرکت مبین انرژی خلیج فارس

این پروژه در اواسط اسفند ماه 1402 با عنوان انجام مطالعات مشاوره مهندسی کاستی سنجی و Gap Analysis سیستم مدیریت ایمنی فرآیند مبتنی بر ریسک به شرکت آریا ایمن فیدار ابلاغ گردید. در این پروژه تیم تخصصی آیفکو در نظر دارد با استفاده از نرم افزار AIFCO PSMPro نسبت به انجام دقیق مطالعات Gap Analysis و برگرفته از یک روش استاندارد، همراستا با الزامات ابلاغی هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس اقدام نماید. 

شرکت مبین انرژی خلیج فارس، یکی از بزرگترین واحدهای متمرکز یوتیلیتی جهان، واقع در فاز یک پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی در ۵ بخش مجزا و به مساحت ۸۸ هکتار واقع شده است. این شرکت به عنوان یکی از مجتمع های تابعه هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس، در سال ۱۳۷۹ تأسیس و در سال ۱۳۸۴ به بهره برداری کامل رسیده است. این مجتمع، با توجه به ماهیت و محصولات آن، به عنوان قلب مجتمع های پتروشیمی (به ویژه مجتمع های فاز یک) مستقر در منطقه عسلویه محسوب می شود. 

هدف از احداث این مجتمع صرفه جویی در هزینه های سرمایه گذاری و تولیدی و کاهش قیمت تمام شده انرژی مصرفی مجتمع های مستقر در منطقه بوده است.

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرح کار های مشابه و نیز مرور برخی از مهمترین خروجی های پروژه های مشاوره مهندسی کاستی سنجی PSM در مجتمع های داخل و خارج از کشور لطفا با ما در تماس باشید. 


 

نرم افزار PSMPro
Copyright © 2023 - تمامی حقوق برای شرکت آریا ایمن فیدار (آیفکو) محفوظ می باشد