1. خانه
  2. /
  3. پروژه طرح ریزی و پیاده سازی سیستم مدیریت ایمنی فرآیند مبتنی بر ریسک (RB-PSM) در شرکت دماوند انرژی عسلویه

پروژه طرح ریزی و پیاده سازی سیستم مدیریت ایمنی فرآیند مبتنی بر ریسک (RB-PSM) در شرکت دماوند انرژی عسلویه

این پروژه با هدف طرح ریزی و استقرار سیستم مدیریت ایمنی فرآیند مبتنی بر ریسک (RB-PSM)، و همراستا با ابلاغیه های اخیر وزارت نفت ایران در خصوص لزوم پیاده سازی PSM در مجتمع های تابعه، از سوی شرکت دماوند انرژی عسلویه به شرکت آریا ایمن فیدار (آیفکو)، در زمستان 1402، ابلاغ گردید. در این پروژه پیاده سازی الزامات سه المان ذیل هدف اصلی پروژه می باشد: 

  1. المان Asset Integrity and Reliability - المان E10
  2. المان Management of Change - MOC - المان E13
  3. المان Hazard Identification and Risk Analysis - HIRA - المان E7

آیفکو در برنامه دارد با تیمی تخصصی متشکل از متخصصین مختلف در دیسیپلین های مهندسی فرآیند، مهندسی ایمنی، HSE، مکانیک، برق و ابزار دقیق و …، و در طول 1 سال، الزامات این سه المان را مطابق با شرح کار قرارداد با روندی منسجم و Skills Based و با در نظر گرفتن یکپارچگی بین سیستم مدیریت ایمنی فرآیند با سیستم تداوم حیات سازمانی (BCMS)، در سطح مجتمع دماوند انرژی عسلویه، به عنوان قلب مجتمع های فاز 2 عسلویه طرح ریزی و پیاده سازی نماید. 

 

شرکت دماوند انرژی عسلویه در زمینه ای به مساحت حدود 90 هکتار در منطقه عسلویه و در فاز 2 پتروشیمی ها، و با هدف تامین یوتیلیتی مجتمع های فاز 2 تاسیس شده است. این مجتمع متشکل از 4 واحد نیروگاه، آب و آبگیر، تصفیه پساب و هوا و نیز خطوط ارتباطی و آفسایت می باشد. 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص پروژه های مشابه و طرح ریزی و استقرار المان های 20 گانه RBPSM لطفا با ما در تماس باشید. 

نرم افزار PSMPro
Copyright © 2023 - تمامی حقوق برای شرکت آریا ایمن فیدار (آیفکو) محفوظ می باشد