1. خانه
  2. /
  3. آرشیو خدمات مشاوره مهندسی
  4. /
  5. خدمات مشاوره مهندسی طراحی و پیاده سازی سیستم مدیریت تداوم حیات سازمانی - BCMS

خدمات مشاوره مهندسی طراحی و پیاده سازی سیستم مدیریت تداوم حیات سازمانی - BCMS

تمام سازمان ها اعم از بزرگ و کوچک، با هدف تحقق ماموريت هايي تاسيس شده و فعاليت مي کنند. و طبيعتا" در راستاي اجراي ماموريت هايشان اهداف و مقاصدي دارند. این مقاصد و اهداف، معمولا از طریق برنامه های استراتژیک برای بدست آوردن اهداف بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدت سازمان دنبال می شود. درک اهمیت مديريت تداوم حيات سازماني(Business Continuity Management - BCMS)  در عالی ترین سطوح سازمانی، تضمین کننده این مطلب است که این اهداف و مقاصد، به وسیله حوادث مختلف پيش بيني شده يا پيش بيني نشده تحت تاثیر قرار نگیرد.

یک حادثه عواقب و پیامد های گوناگونی در پی دارد و می تواند براي سازمان، سهامداران آن، مشتريان و يا حتي کل جامعه جبران ناپذیر باشد. این عواقب می تواند شامل مرگ همکاران، از دست دادن اموال، تاسیسات و تجهیزات و دارایی ها و درآمدها و یا عدم توانایی سازمان در ارائه کالاها و خدماتی باشد که استراتژی، شهرت و اعتبار و یا حتی حیات سازمان به آنها وابسته است. 

همکاران ما در آیفکو از طریق تجربیات به دست آمده از پروژه های انجام شده در خصوص BCMS در کشور و نیز بهره گیری از تجربیات مشاوران بین المللی در این زمینه، آمادگی ارائه خدمات تخصصی ذیل را در سطح مجتمع های فرآیندی، بانک ها و شرکت های بیمه، صنعت حمل و نقل و ... می باشند: 

  • خدمات مشاوره مهندسی مطالعات تحلیل شکاف (Gap Analysis) سیستم مدیریت تداوم حیات سازمانی (BCMS)
  • خدمات مشاوره مهندسی طرح ریزی و پیاده سازی سیستم مدیریت تداوم حیات سازمانی در صنایع پتروشیمیایی، نیروگاهی و صنایع معدنی و فولاد، بانک ها و بیمه ها، صنایع حمل و نقل و ....
  • انجام مطالعات مهندسی مفهومی، پایه و تفصیلی در زمینه BCMS، همراستا با موضوعات پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در صنایع 
  • انجام مطالعات تخصصی جهت افزایش تاب آوری مجتمع های فرآیندی و کاهش تریپ ها و توقفات تولید در واحد های عملیاتی از طریق BCMS

 

برای کسب اطلاعات بیشتر، تهیه و تدوین شرح کارهای تخصصی BCMS و همچنین ارائه برخی نتایج و خروجی های پروژه های اجرا شده لطفا با ما در تماس باشید. 

نرم افزار PSMPro
Copyright © 2023 - تمامی حقوق برای شرکت آریا ایمن فیدار (آیفکو) محفوظ می باشد