1. خانه
  2. /
  3. آرشیو خدمات مشاوره مهندسی
  4. /
  5. خدمات مشاوره مهندسی تحول دیجیتال در ایمنی فرآیند و HSE

خدمات مشاوره مهندسی تحول دیجیتال در ایمنی فرآیند و HSE

ما این خدمات نوین را در آیفکو با پرسش این سوال مهم ارائه می دهیم: ما به کجا می رویم و خواهیم رفت؟

در دنیایی که به سرعت در حال حرکت است، کارفرمایان و سازمان های به بلوغ رسیده، به دنبال تسریع دیجیتالی کردن خدمات فنی، ایمنی فرآیند و نیز HSE سازمان خود برای محافظت از کارکنان، تاسیسات و تجهیزات، کاهش هزینه ها، حفظ و پایداری تولید و بهبود انعطاف پذیری سازمانی و حفاظت از محیط زیست هستند. در این فرآیند بی‌سابقه تحول، همه ذینفعان و ادارات سازمان، منجمله فرایند های ایمنی فرآیند و HSE، در یک جهت حرکت می کنند.

در صنایع بالادست و پایین دست نفت و گاز، صنایع معدنی و فولاد، نیروگاه ها، کارخانجات تولیدی، صنایع دریایی، سازمان های بیمه و ... ریسک عدم انطباق ها می تواند شدید باشد و توانایی نظارت دیجیتالی و استفاده از خدمات تحول دیجیتال در شناسایی و پیش بینی خطرات و ریسک ها، برای حفظ رقابت و بیزینس ها، بسیار مهم است.

شرکت آریا ایمن فیدار، با توجه به تجربیاتی که در پروژه های مشاوره مهندسی ایمنی فرآیند و HSE به دست آورده است، سیستم ها و پلتفرم هایی را برای استفاده از قابلیت های تحول دیجیتال (DT) برای بهبود روش ها و دستورالعمل های عملیاتی PSM و HSE طراحی نموده است: این سرویس های جدید به سرعت در تیم AIFCO در حال توسعه است. خدمات و محصولات اصلی ما در این زمینه عبارتند از:

  • طراحی و توسعه نرم افزارهای Web Based جهت طرح ریزی و پیاده سازی سیستم مدیریت ایمنی فرآیند (PSM) به طور جداگانه برای هر المان (بر اساس مدل های OSHA، EI یا CCPS)
  • طراحی و توسعه نرم افزار های ارزیابی سیستم های ایمنی و آتش نشانی
  • طراحی و توسعه نرم افزارهای هوشمند مرتبط با المان فرهنگ ایمنی فرآیند و HSE، و درس آموزی از حوادث شغلی و فرآیندی با رویکرد تیمی 
  • طراحی و توسعه نرم افزارهای سیستم مجوز کار (PTW) و نرم افزار ایزولاسیون و LOTO
  • طراحی و توسعه نرم افزارهای ارزیابی ایمنی فرآیند و HSE، مبتنی بر تکنیک OperSafe به همراه داشبورد های مدیریتی خاص این تکنیک.

برای کسب اطلاعات بیشتر، و ارائه برخی پروژه های اجرا شده لطفا با ما در تماس باشید. 

نرم افزار PSMPro
Copyright © 2023 - تمامی حقوق برای شرکت آریا ایمن فیدار (آیفکو) محفوظ می باشد